Ότι αφορά στην ετερότητα οφείλει να αποαστυνομικοποιηθεί!
Δε χρειάζεται αναβολές κι επιτροπές αυτή τη στιγμή –και μάλιστα υπό την αιγίδα του Υπ.Πρ.Πολ.- η απαράδεκτη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί γύρω από το Άσυλο στην Ελλάδα. Δε νοείται ο φορέας που διώκει την άτυπη μετανάστευση, που θεσμικά είναι επιφορτισμένος με τη δίωξη και την καταστολή της, να αναλαμβάνει «αυτοβούλως» ή, όπως αναφέρθηκε, «επειδή τα αρμόδια Υπουργεία έχουν αμελήσει να το κάνουν» τη σύσταση επιτροπών εμπειρογνωμόνων, την υποδοχή και φιλοξενία των αιτούντων, την εξέταση των αιτημάτων Ασύλου και την απόδοση Ασύλου (με ποιαν ειδική κατάρτιση;) «σε όσους πραγματικά το δικαιούνται». Είναι σαν να αναλαμβάνει την προστασία του περιβάλλοντος το Υπουργείο που «επιμελείται» τη βιομηχανική ανάπτυξη, επειδή το Υπουργείο Περιβάλλοντος δεν το πράττει. Η νομική υπηρεσία του τέως Υπ. Δημ. Τάξης μπορεί αμέσως να ενεργοποιηθεί στη σωστή κατεύθυνση. Αυτό που πράγματι μπορεί να αλλάξει –και μάλιστα άμεσα- τα πράγματα σχετικά με το Άσυλο είναι η κατάργηση του π.δ. 81/09 και η εναρμόνιση των υπόλοιπων τεσσάρων π.δ., τα οποία, σημειωτέον, εκδόθηκαν μετά την εκπνοή των σχετικών προθεσμιών ενσωμάτωσης και σε μεγάλο βαθμό αποκλίνουν ανεπίτρεπτα από το κείμενο των σχετικών κοινοτικών ρυθμίσεων.
Διαβούλευση με τους ενδιαφερόμενους (και μάλιστα με τους ίδιους τους αιτούντες άσυλο - πολιτικούς πρόσφυγες, καθώς και «συμμετοχική παρατήρηση» των μελών των παραπάνω σχεδιαζόμενων «επιτροπών» στις κοινότητές τους και στην οδό Πέτρου Ράλλη αριθ.24 τα Παρασκευοσαββατόβραδα) είναι πάνω από θεμιτή. Δεν μπορεί, όμως, να αποτελέσει λόγο αναβολής της άμεσης «θεραπείας» που χρειάζεται η έννομη τάξη μας από τις τοξικές παραβάσεις της κοινοτικής νομοθεσίας, όπως εκφράζονται μέσα από τα πέντε Προεδρικά Διατάγματα για το Άσυλο (220/07, 90,96 και 167/08 και 81/09).
Εκτιμούμε ότι αφού υπάρχει καλή πρόθεση του Υπουργού, θα δοθεί η σχετική εντολή στην -ήδη υφιστάμενη, άλλωστε- νομική υπηρεσία και μέσα σε μια –το πολύ- εβδομάδα το π.δ.81/09 θα έχει καταργηθεί και τα προηγούμενα 4 π.δ. θα έχουν εναρμονιστεί με το κοινοτικό Δίκαιο, θέτοντας τέλος στην έκθεση της χώρας μας, στην παραπομπή της στο ΔΕΚ και στις πολλές και καθημερινές τραγωδίες που βιώνουν οι αιτούντες, σε εφαρμογή των παραπάνω Προεδρικών Διαταγμάτων.
Τέλος, με αφορμή το γεγονός της υπερτριακονθήμερης απεργίας πείνας των προ τριετίας αναγνωρισμένων –εσαεί- από την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ (κεντρικά Γενεύης) πολιτικών προσφύγων, οι οποίοι επώνυμα διέφυγαν από στρατόπεδο συγκέντρωσης και υπέβαλαν κατόπιν Αίτημα Ασύλου στη χώρα μας για τη σχετική τους ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ αναγνώριση, θα προτείναμε, προτού εξακολουθήσει το όποιο καύχημα του ΥΠΠολ, περί ευαισθησίας στο θέμα των προσφύγων, να ικανοποιήσει το δίκαιο αίτημά τους. Δεδομένου ότι πρόκειται για κραυγαλέες περιπτώσεις αμιγώς πολιτικών προσφύγων, η αντιμετώπισή του θα είναι ενδεικτική των προθέσεων της Κυβέρνησης για το προσφυγικό ζήτημα.
Δε χρειάζεται αναβολές κι επιτροπές αυτή τη στιγμή –και μάλιστα υπό την αιγίδα του Υπ.Πρ.Πολ.- η απαράδεκτη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί γύρω από το Άσυλο στην Ελλάδα. Δε νοείται ο φορέας που διώκει την άτυπη μετανάστευση, που θεσμικά είναι επιφορτισμένος με τη δίωξη και την καταστολή της, να αναλαμβάνει «αυτοβούλως» ή, όπως αναφέρθηκε, «επειδή τα αρμόδια Υπουργεία έχουν αμελήσει να το κάνουν» τη σύσταση επιτροπών εμπειρογνωμόνων, την υποδοχή και φιλοξενία των αιτούντων, την εξέταση των αιτημάτων Ασύλου και την απόδοση Ασύλου (με ποιαν ειδική κατάρτιση;) «σε όσους πραγματικά το δικαιούνται». Είναι σαν να αναλαμβάνει την προστασία του περιβάλλοντος το Υπουργείο που «επιμελείται» τη βιομηχανική ανάπτυξη, επειδή το Υπουργείο Περιβάλλοντος δεν το πράττει. Η νομική υπηρεσία του τέως Υπ. Δημ. Τάξης μπορεί αμέσως να ενεργοποιηθεί στη σωστή κατεύθυνση. Αυτό που πράγματι μπορεί να αλλάξει –και μάλιστα άμεσα- τα πράγματα σχετικά με το Άσυλο είναι η κατάργηση του π.δ. 81/09 και η εναρμόνιση των υπόλοιπων τεσσάρων π.δ., τα οποία, σημειωτέον, εκδόθηκαν μετά την εκπνοή των σχετικών προθεσμιών ενσωμάτωσης και σε μεγάλο βαθμό αποκλίνουν ανεπίτρεπτα από το κείμενο των σχετικών κοινοτικών ρυθμίσεων.
Διαβούλευση με τους ενδιαφερόμενους (και μάλιστα με τους ίδιους τους αιτούντες άσυλο - πολιτικούς πρόσφυγες, καθώς και «συμμετοχική παρατήρηση» των μελών των παραπάνω σχεδιαζόμενων «επιτροπών» στις κοινότητές τους και στην οδό Πέτρου Ράλλη αριθ.24 τα Παρασκευοσαββατόβραδα) είναι πάνω από θεμιτή. Δεν μπορεί, όμως, να αποτελέσει λόγο αναβολής της άμεσης «θεραπείας» που χρειάζεται η έννομη τάξη μας από τις τοξικές παραβάσεις της κοινοτικής νομοθεσίας, όπως εκφράζονται μέσα από τα πέντε Προεδρικά Διατάγματα για το Άσυλο (220/07, 90,96 και 167/08 και 81/09).
Εκτιμούμε ότι αφού υπάρχει καλή πρόθεση του Υπουργού, θα δοθεί η σχετική εντολή στην -ήδη υφιστάμενη, άλλωστε- νομική υπηρεσία και μέσα σε μια –το πολύ- εβδομάδα το π.δ.81/09 θα έχει καταργηθεί και τα προηγούμενα 4 π.δ. θα έχουν εναρμονιστεί με το κοινοτικό Δίκαιο, θέτοντας τέλος στην έκθεση της χώρας μας, στην παραπομπή της στο ΔΕΚ και στις πολλές και καθημερινές τραγωδίες που βιώνουν οι αιτούντες, σε εφαρμογή των παραπάνω Προεδρικών Διαταγμάτων.
Τέλος, με αφορμή το γεγονός της υπερτριακονθήμερης απεργίας πείνας των προ τριετίας αναγνωρισμένων –εσαεί- από την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ (κεντρικά Γενεύης) πολιτικών προσφύγων, οι οποίοι επώνυμα διέφυγαν από στρατόπεδο συγκέντρωσης και υπέβαλαν κατόπιν Αίτημα Ασύλου στη χώρα μας για τη σχετική τους ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ αναγνώριση, θα προτείναμε, προτού εξακολουθήσει το όποιο καύχημα του ΥΠΠολ, περί ευαισθησίας στο θέμα των προσφύγων, να ικανοποιήσει το δίκαιο αίτημά τους. Δεδομένου ότι πρόκειται για κραυγαλέες περιπτώσεις αμιγώς πολιτικών προσφύγων, η αντιμετώπισή του θα είναι ενδεικτική των προθέσεων της Κυβέρνησης για το προσφυγικό ζήτημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου